Back on track

Har änterligen börjat uppdatera LITE bättre igen ^^
Slutar halv 12 i dag, så blir hem äta och sen ta moppen det fortaste jag kan och åka till min älskling, Dulúdt<3
Det är sjukt fint väder ute^^ så kan nog rida i padocken :D ska träna lite framdels och bakdelsvändeningar, samt lite öppna och slutna om det går ^^ och en del serpentiner och se om jag kan få till en bra sidföre så hon kan bli mjuk på höger sida tror jag ^^
Snart kan sommaren få komma på riktigt, så att det inte är minusgrader när man vaknar på morgonen, jag behöver ta moppen till tenhult på fredagar och torsdagar men det går inte på morgonen när det är så kallt och jag inte kan ha termobyxor :P

Bild från förra sommaren ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0