Bad day

Dålig dag -.- har bara kännt mig i vägen hela dagen, och jag pallar fan inte med denna dag, anledningen till att jag gick till skolan i dag va för vi hade nationella i engelska, men så hanns inte alla med så jag får ta nästa eller näst nästa gång. Lite glad blev jag ändå i dag även om allt annat va piss of! Fick veta vad jag fick på en engelska uppsats som jag skrev orsdagen innan vi hade APU v.11 måste det bli, och fick G+/VG- det va kränsfall mellan dem, hade jag inte haft de 2 eller 3 gramatiska felen och 2 ställen där ordföljden va fel så hade jag fått ett starkt VG men nu va det de små felen men jag är glad ändå jag brukar aldrig få mer än G eller G- i engelska haha :P
Vet inte om det blir att åka något till stallet i dag, kanske bara tar en tur med moppen och sen får de va.
Ska inte till skolan i morgon i alla fall och det är skönt, nej vi är inte lediga men jag ville inte gå xD
Ska till läkaren, och sen ska jag hem och ska få åka till stallet i stället^^ mkt bättre :D och bilderna jag sa skulle komma i dag kommer lite senare här är en av dem.

Jag och ÄLSKLING<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0