Farmors mor

Efter skolan åkte jag ju upp till Farmors mor ju, och tog reda på att hon fyllde 87 i dag ^^
Men Först gick jag in på A6 och köpte 2st sjukt stora och fina vita roser till henne ^^ och där rök hälften av de pengar jag hade kvar xD
Har aldri gett dem något speciellt innan, så tänkte att jag helt själv för en gångs skull sk överaska dem :D och hon blev as glad.
Givetvis skulle hon bjuda på saft och kakor, fast jag TYDLIGT sa att jag bara va sjukt törstig så det räcker med saft eller vatten, men hon tog fram kakor ändå:P jaja fick äta en bara för att va artig.

Roserna jag köpte ^^

Vy från deras balkong


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0