katastrof

Hmm... Upptäckte en sak nu, sedan jag började på JB för snart ett år sedan så har jag fan gått upp 5kg :O ändå rör jag på mig mer än jag någonsin gjort, jag äter mindre godis, ockej inte senaste 2 veckorna men ändå :O så från och med veckan som kommer nu är det slut på ALLT godis kakor och sådant, ska bara äta vanlig mat, äta ännu mindre potioner, och sen så fort jag har råd ska jag börja på gymet igen ^^fast det har vart planerar i minst 2 månader att jag ska börja på gymet men jag har inte haft pengar till det, men ska börja där så snart som möjligt, och ännu mer promenader med hundarna ska det bli, och förhoppningsvis ska jag kunna lyfta på min röv och gå ut och springa eller något en vacker dag, för assa jag är sjukt trött på hur jag ser ut just nu, det går ju fan inte, och det blir inget bad för mig heller i sommar, för jag VÄGRAR visa hur jag ser ut, eftersom jag ALDRIG använder baddräckt utan bara bekini så är det ännu värre xD
Hmm... detta var kanske inte så intressant er som läser men ändå:P jag måste skriva det någonstans där jag vet att någon mer har sett det, och haha så i fall någon ser mig med godis så får den komma och slänga det på marken och trampa på det och bara mosa till det xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0