ridlektion och sjuk

Ridit lektion i dag ^^ haha tänker inte säga hur det gick för det är pinsamt men ni kan få veta att min stackars polle typ rick omkull 2 ggr med mig xD men jag satt kvar xD först satte hon sig på hela bakdelen, och nästa gång lyfte hon inte över bommarna med frambenen och då låg hon en stund på dem, och miraklet är att jag satt kvar xD det hade aldrig hänt om jag ått på ridskolan än xD
Sov illa i natt xD vaknat massa ggr av att jag inte kan andas, den dumma näsan är helt täpt och dummhuvud som jag är sov jag med stängd mun xD
Lär bli ännu sjukare i morgon bara för jag red lektion i dag, men va fan, jag har lov och jag tänker va i stallet nästan varje dag, sen får jag va hur jävla sjuk som helst xD
För något år sedan när jag red på ridskola, så vaknade jag en morgon med feberfrossa och massa skit men till skolan gick jag, för annars skulle jag inte få rida på kvällen xD och på kvällen hade jag 39 graders feber, men rida det gjorde jag fan för det, haha assa, men dagen efter var jag helt frisk :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0