Staket

Blev att åka till stallet sedan, men inte för att rida eller pyssla med hästarna, utan för att sätta ny tråd i hagen osm de går i, det är nämerligen så att det finns taggtråd runt om den haden och vi har försökt få ägaren att btya det i 8år men det gick ju inte, men nu när det blir böter på att ha taggtråd till hästar och andra djur så byter han xD haha och vi hjälper till. Pollarna va ju ute i den hagen vi böt tråd på och vi hade hagen helt öppen och de väluppfostrade och lydiga sötisarna stannade i hagen vfast vi öppnat upp 1/4-del av hagen :P
Men Älsklingarna va ju nyfikna och kom fram hela tiden, så det blev en hel del gos med dem, och min älsk är helt underbar hon kom fram till mig och så ställde hon sig med huvudet och puffade upp min arm så min arm låg runt hennes nos typ eller vad man ska säga, så sjukt söt är hon xD
Har inte haft tid att redigera bilderna från igår än, som jag lovade skulle komma i dag, så tyvärr får de komma i morgon, då ska jag ha mycket mer tid ^^ ska till läkaren på morgonen vid 10 så mamma sa att jag inte behöver åka till skolan på morgonen :D och vi slutar halv 12 i morgon, och det brukar ta lite mer än en timme där inne, så hinner inte till baka till skolan heller, så mamma skulle va snäll och sjukanmäla mig i stället, att ta ledigt hade vart bättre men jag har inte hunit med det, tyvärr :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0