Väder

I morse när jag vaknade var det sol ute, men nu är det bara molningt och tråkigt-.-
Fast nu medans jag sittit med den första meningen en stund så har solen kommit fram xD
Suttit och snackat med alla i stället för att skriva här så solen han komma fram ltie igen :P
Jag ska ha bilder till ett skolarbete men jag har inte en aning om hur jag ska göra det, och det ska redovisas nästa vecka och jag har inte ens börjat, för jag var sjukt de två förra lektionerna då vi hade mediaproduktion, :S
Detta kommer nog inte att gå så bra, men jag löser det, jag har en idé på hur jag sla göra, och detä r mer som en film men det fick man också göra xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0