Vår

Det börjar änterligen märkas att det är vår ute :D
Eller det har man ju märkt ett tag, men inte för än nu när vårblommorna och gräset änterligen börjat bli grönt igen så har det börjat känns att det som vår ute.
Det märks även på min älsklingsvove, han busar runt som attan, och smiter ut ur trädgården så man får hämta han :P Fast har ite behövt hämta koplet han kommer tillbaka om man först går mot han sen börjar springa från han sammtidigt som man roppar på han :P sen är det bara att gå in i trädgården igen <3
Ska se om jag inte kan hitta en klubb där jag kan börja träna agillity med honom, han ÄLSKAR att hoppa och om han ska krypa genom tunnlar och sådant, så är jag ganska säker på att han skulle göra det för min skull xD han gör typ allt för mig, men inte för någon annan <3


Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg

SV: tackar :)

2010-04-19 @ 10:27:07
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Vad kul att du gillar min blogg. Hoppas du får några bra tips, och att du får till formen på hästen. :) Lycka till!

2010-04-19 @ 14:03:51
URL: http://jenkanz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0