whata??

Jag Failade STORT på nationella i engelska i sag, hoppas på ett G i alla fall, haha jag fatt i typ 20 min och försökte komma på vad de menade med Flat innan jag fattade att de menade lägenhet haha xD i bland är det bara totalt hjärnsläpp :P

Somnade så fort jag satte mig i bilen när mamma hämtade mig vid halv 11, så sjukt trött är jag, men jag vill inte sova mitt på dagen, så jag klara inte av att åka till älsklings pollen i dag heller :( jag har inte ens rört mina kameror i dag (en kompakt och en system)

Kollat på lite filmer, Blinde date och Wallander innan frosten, fast annars allmänt i dag så är jag glad :D va inne på klasskompisens blogg HÄR och hittade DENNA spelistan, assa alla låtar man låyynade på när man va liten finns där typ :D

Har även sökt sommarjobb änterligen :D:D

Kommentarer
Postat av: alice

damn tredje länken juu! men iaf, uppsatsen kommer ha gått mkt bättre än vad du tror - trust me :)

2010-04-28 @ 21:59:54
URL: http://rejectedthoughts.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0