Äldre kameror <3

Jag tycker att äldre kameror är fett nice. De som man fotade med glasplåtartycker jag är riktigt sköna, och en släkting har några sådana. Han var Fotograf i Jönköping innan när han var en massa år yngre.
Vad jag fattat som så var han en lite sådär eftertraktad fotograf, som hade sin egen ateljé och fotade för expressen och massa sådant kul.
Han är ju en stor förebild för mig, och han lär mig en hel del om kameror, även om han inte kan de nya digitala kamerorna är det så mycket som är lika dant som då ju så han har en hel del att hjälpa med.

De är väldigt måna om att jag ska lyckas verkar det som, de ställer upp massa bara för jag ska få folk att se någon bild jag tagt.
Jag är ju inte duktig, men de brukar vilja se mina bilder och det är några där som de tydligen gilar väldigt mycket som de vill jag ska skicka hit och dit.
Jag vill ju också, men sen när folk är på mig om att jag SKA göra det och så, ja då blir jag lite att då vill jag helt inte. Säger de en eller 2 ggr ja då är det ok då fungerar det bra, men efter det blir jag lite förlägen/blyg typ och skäms över mina bilder, även om alla som sett de bilder, som jag förvånandsvärt lyckats få helt ok, säger att de är väldigt fina och så. Jag är ändå lite för feg, men jag jobbar på det, haha!
Här är i alla fall 2 bilder på två kameror jag diggade <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0