För tidigt!

Vaknade vid halv 6 bara för jag läste fel på mitt skol schema -.- fick för mig jag började kvart över 8 men inte då -.- förjar 09.35 med företagsekonomi :D
Efter det har jag inget före halv 1 då ska jag vara med mimmi på hennes svenska lektion bara för att fördriva tiden :P
Sen vid halv 1 har jag tydligen traktor om jag har har läst rätt denna gången, och traktor verkar rätt kul, ska ta traktorkortet(som jag redan har) men jag ska nog bara köra traktor inte läsa teorin^^ jag har kortet men har ALDRIG kört en traktor. så kan ju vara bra att lära sig när man går på en lantibruksskola :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0