364 av 365 dagar har gått

Det är bara En dag kvar på 2010.

Detta året har varit lite lagom händelserikt, inte lika många händelser som 2009 då det hände så mkt dåliga saker. Detta året har varit ett mer roligt år, man har hängt med kompisar bytt skola, krockat med moppen, fyllt 17 = snart 18 :P Och givetvis så har jag och min syster fått hästen Zorro av farmor <3

Fast har ju givetvis hänt tråkiga saker i år också, när världens bästa farfar lämnar en plötsligt, och man bara vetat att han vart sjuk i knappt 2 veckor innan han är borta.

Men jag HOPPAS ändå att 2011 blir ett ännu bättre år än det som var i år.
Att jag tar mig tid att vara med mina kompisar mer, att jag kanske hittar ett jobb, hoppas jag klarar körkortet som jag vill börja med snart!!
Och så himla mkt mer <3

Sen vill jag ha ett år FYLLT till bredden av fotograferande! <3 kanske starta mitt företag som jag vill, och försöka jobba lite med det och se om jag klarar det! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0