5 Dagars ledighet!

Woho nu har jag vart ledig från skolan sedan i fredags, men änterligen i morgon ska man få gå dit igen.... Okej jag längtar inte till skolan, men när jag inte har haft något att göra nu när jag vart hemma, även fast jag vart i stallet massa och vart ute med hundarna och allt så finns det massa död tid som jag mer än gärna vill fylla ut med lite arbete.

PÅMINNELSE till mig själv att gå in på arbetsförmedlingen kolla jobb, samt kolla på andra ställen själv!
Jag kommer fan ALDRIG få mitt körkort annars -.- även om mamma och pappa verkar vilja betala det, men det händer ALDRIG något, så då betalar jag själv så blir det lättare, om jag får tag i ett jobb då :P

I dag så skulle jag skriva ut 60 bilder som jag ska klistra in i ett album och ge farmors mor och farmors far ^^ De tjatar ALLTID på mig om mina bilder, och jag blir sällan nöjd med dem, men nu har jag valt ut 60st som de ska få av mig, det är motiv på allt möjligt! Hästar, landska, smådjur, Vattendroppar och annat roligt!

Halva dagen igår gick åt att kolla igenom de runt 30 000 bilder jag har. Att välja ut bilder var inget svårt, jag är rätt kräsen med om jag tycker det är bra eller inte, men bilderna jag skrivit ut än så länge är OKEJ, Fast jag har 23 bilder kvar att skriva ut, men färgen tog ju slut :P


Kommentarer
Postat av: felicia

Gå in på min blogg och var med i '' dagens blogg '' vinnaren utses ikväll och får då en länk till sin blogg, glöm inte att skriva blogg adressen! :)

2010-12-13 @ 12:48:16
URL: http://feliciaekelund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0