Beslutsångest typ!

Nu har lilla jag kommit till ett läge där jag inte längre kan bestämma mig. Ska jag åka på hundmässan MyDog i januari? Eller åka på Flyinges istölt i April? Eller ska jag helt enkelt åka på Falsterbo horse show i Juni (eller juli)?

Jag har kommit fram till att finns det biljetter och någon som vill åka med mig så kan jag åka på MyDog. Sen är frågan Flyinge eller Falsterbo, båda låter ju så grymmt kul, och jag ÄLSKAR ju verkligen islandshäster över andra hästraser, och att få se istölt är något väldigt speciellt skulle jag tycka, medans på falsterbo är det ju dressyr och hoppning i fokus, det är något som man ser lite mer av.

Men jag kan i vilket fall inte bestämma mig, jag bara HOPPAS att jag har pengar att gå på allt det :P

Från och med Tisdag ska jag försöka vara 3ggr i veckan hos denna bästaste bästaste isisen i världen, snällare får du leta efter hon är verkligen den typen som vill vara din bästa vän!

Jag skulle kunna skriva en hel bok om hur speciell hon är för mig<3

Ska även fråga ärgarna om jag inte i Maj kanske kan få åka på en kurs med henne, det skulle vara så behövligt, behöver verkligen lite hjälp.

Fast nu i början i alla fall i 6 veckor ska jag jobba henne från marken har jag tänkt och se hur det blir, jag vill veta att jag har super koll på henne från marken innan jag vill ha lika mycket koll på henne från ryggen, kan jag inte kontrolera henne från marken så kommer jag inte kunna det från ryggen heller, fast nu så är hon så medgörlig så vi kan varandra rätt bra, även om vi bara kännt varandra i snart 3 år. de 3 underbaraste åren av mitt liv<3


Kommentarer
Postat av: jenny

nice blogg!

följa varann via bloglovin? ;D

kram.

2010-12-26 @ 00:08:52
URL: http://www.tieepjenny.devote.se
Postat av: Anonym

saker tillsalu på bloggen - www.ponnyproffsen.blogg.se <3

2010-12-26 @ 10:24:28
URL: http://ponnyproffsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0