Dan före dan!

I dag är det bara EN dag kvar till julafton, ärligt ser inte esn fram emot julen längre, det finns ingen julglädje alls. Det är bara som vilken vanlig dag som helst ju, bortsett från att man träffar massa folk kanske får någon present och så då.
Men ut över det så är det som vilken annan dag som helst!

Försökte städa mitt rum igår för assa på mit databord var det grejer upp över en halvmeter ovanför bordsskivan, men nu är det renare! Sen var det lite på golvet också som mycket är borta nu, dock massa kläder kvar på golvet, men haha de ska ner i källaren i dag så!

FÖRE


EFTER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0