Fotografering på Riddersberg

Efter lunch i dag rättare sagt vid kl 14 så var jag på ridderberg och fotade vinterbilder till några kompisar, Jossan (http://dressyrnissen.blogg.se/) och Moa, när de red sina hästar då. Självklart så kan jag inte låta bli när någon frågar om något sådant att åka dit och knäppa lite kort.
Tänkte jag skulle ta och slänga upp lite bilder från dagen här då.
Men tyvärr vill min dator inte vara med mig och orkade inte ladda upp fler bilder, får se om jag kan få låna någon annas dator i morgon och slänga upp dem i ett inlägg^^

Alla bilder kommer i ett enda inlägg sedan så fort jag kommit åt en annan dator ^^

Jossan och hästen Rea (smeknamn)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0