Hejjjj dådå ;P

Känner att jag är så dålig på detta med bloggande :P

I skolan i dag i alla fall, ganska chill och så. Hann till och med med att göra allt jag tänkt göra klart ^^ biologiprovet vi hade i dag assa ja det gick inget vidare, har fan glömt att det var tills i dag så har inte övat, men svarade på alla frågor utom 2 på det frågepapper vi fick, sen fick vi ett annat papper där vi skulle skriva vilken jordarter stensorter och miniraler han ställt fram, det gick där emot åt helvete jag kan granit och flinta samt skiffer då, men när jag stod där kom jag bara på skiffer, ILLA! miniraler bara ett stort frågetecken, men jordarter tror jag jag klarade alla på :D hoppas på G i alla fall, även om jag nästan KRÄVER av mig själv att klara VG i biologi.

Även om biologin i dag gick rätt kass så är jag ändå rätt nöjd med vad jag fick på ett oförberett prov vi hade för någon vecka sedan i hästkunskap, och av 30 elever var vi bara 2 eller 3 som fick G, och jag var en av dem, blev lite glad :D även om det stod G- på oss som fick G men assa G som G liksom haha!

Inget stall för mig i dag för att... Jag vet inte varför, men syrran åkte dit själv i dag, och jag åker själv i morgon när hon är i skolan så blir rättvist ändå.

Kul i helgen som komer nu då, på lördag åka till Riddersberg fota en kompis, på söndag till Riddersberg för att hämta min kompis och hennes häst och köra dem til JFK där det är en klubbtävling de ska vara med i, och jag ska försöka fota så gott det går i ett ridhus med objektiven jag har ^^


Kommentarer
Postat av: petronella

fin häst! :D

2010-12-17 @ 22:23:59
URL: http://ffashionfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0