Tisdag

Ännu en tisdag och jag är ledig.

Slagit in lite julklappar och fixat lite hemma, mitt rum ser fortfarande ut som ett bombnedslag haha.

Ska till stallet och fixa i rodning allt där nu är det tänkt, och sedan longera Zorro lite så slipper vi åka upp dit i kväll, för mamma vill inte missa halv 8 hos mig, och longeras det gör han inte allt för ofta om man säger så.

Man ska i kväll även skriva klrt ett företagsekonomiarbete som ska vara klart på torsdag, men hinner inte med det sen så MÅSTE göra det i kväll, och då slipper jag få det efter mig sen.

I helgen blir det troligtvis rätt gott :D på lördag ska man åka till Riddersberg och fota en kompis i snön när hon rider, och på söndag ska man kanske upp till JFK, det är tydligen hopptävling där och kompisen jag fotar på lördag ska kanske vara med, sen är det en från klassen som jag vet ska vara med, så får se hur det blir där!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0