100211

Snart dax för Simpsons :D
sitter chattar med människor, och lyssnar på eminem <3 vet inte vf jag gillar dem jag bara gillar deras musik, annars är jag ju mest för, Evanescence, the rasmus, Green day och sen e det typ 5 till jag inte komemr på vad de heter bara för det, och sen kommer eminem in på ett hörn, <3
Känner mig också rätt gråtfärdig :O snart är det ett år sedan och jag kan fortfarande inte fatta det :'( förra året på soprtlovet tror jag vet var, iår är sportlovet mkt tidigare än vad det var då, den jävligaste morgonen i mitt jävla liv, en dag jag ALDRIG kommer kunna glömma även om jag vill, jag vill glömma den dagen det hände och ALLA dagar efter det och bara ha det precis som det var innan, den sommaren då vi började hitta varandra igen, och det tack vare en underbar person, Robert, utan honnom som flyttade hit och umgicks med henne hade det aldrig hänt, saknar dig ocksår Robert, du får ta och pallra dig till Sverige i sommar, fan det va sommaren och hösten 2008 jag senast träffade dig.
Träffade också henne dagen innan det hemska hände, då hon inte orkade.
FAN!!!! va vi sakanr dig.
Fan vad jag önskar det fanns en himmel, men jag kan inte tro!
Hade det funnits hade jag önskat att du viste hur saknad du är<3
Men jag kan ine tro på det, jag kan inte tro på kyrkan jag kan inte tro på ord som bara står i en bok och som folk säger man ska tro på, det går inte, sådant kan jag inte tro på, för mig är det bara skräp.
Men ibland önskar jag att jag viste att det fanns en himmel som man kom till och sedan kunde se, höra och läsa vad andra har att säga :'( saknar dig, jag måste tro att du har det bättre nu, men det är så svårt, men jag måste.<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0