Robert

Robert :'(

I dag åkte du robert som vi inte alls har könt så länge
du kom i Maj till hyreshuset intell vårat hus och hade ingen här ute att vara med
du var sj nästan halva sommaren
men så fick vi sommarlov och efter ett par veckor var vi vänner
sen kom det bara fler och fler
och alla var vi tjejer
och två av dessa tjejer blev du mest förtjust i
och nu är du på tåg från jönköping till näsjö som går till malmö com går till köpenhamn(kastrup)
och i morgon vid 22 tiden någon gång flyder du till Island igen
hon grät när vi gick ut till bilen och hon fått säga hejdå till dig vi saknar dig så
och glöm ingen av oss
du fick oss så glada och att få oss må bra och vi vill va vänner ett bra jävla tag xD


Kommentarer
Postat av: Emelie

Saknar den grabben som fan! :'(

2010-02-28 @ 14:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0