Bada tälta

Kanske bara KANSKE ska jag bada ikväll i tenhult med emeline, och så ska vi kanske tälta där också på ett ställe vi tycker är bra som det inte var skylltat att man inte fick tälta:P

Hoppas bara det blir av, för det vore fett kul, men just nu är det väldigt mulet ute, men det spelar ju ingen roll, bara det inte regnar medans man sätter upp tältet så gör det ju inget,och så får man setill att man är på ett ställe där det är lä och att man inte ligger i en grop så att i fall det regnar, för liggerman då i en gropp och groppen blir vattenfyld, haha fatta va kul.

Min pappa berättade att en gång när han var liten var han hans syster hans mamma och pappa och tältade på en kamping, och de hade en plats mitt i en grop, och på natten regnade det väldigt mycket, och när de vaknade var det väldigt blött överallt, då visade det sig att hela tältet var fyllt med nästan 1dm vatten,
. Farfar säger att det vart första och sista gången som det tältade, haha fatta att det är jobbigt närman väl är i den situationen, men närde berättar det så låter det väldigt kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0