Datan=avstängd

Startade inte ens min dator igår, har inte gjort det i dag heller. Sitter på mammas och pappas dator.

Jag anser att det är typ för varmt för att göra någonting, hoppas det blir lite regn i dag då!
På onsdag ska jag antingen åka och kolla på midnattssolsrallyt eller så ska jag kolla när syrran har lektion. Har inte bestämt mig än.

Fatta att det inte går att äta när det är så här varmt ute, jag mår illa av att se maten, haha!
Sova går inte heller, lägger man täcket bredvid sig så är en svärm med flugor och anfaller en, tar man på sig täcket/påslakanet så smälter man bort, så denna natten= inte mycket till sömn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0