färga håret

Det är snart dax för mig att färga håret igen. Men vet inte om jag vill ha vart eller inte, och att bleka skadar håret så, och jag gillar inte det. men ändå vill jag ha typ rött eller något, eller om jag ska fortsätta ha svart och sedan färga in blåa slingor, men måste ju ändå bleka då, men det får jag ju leva med i så fall, slingor är ju inte så farlig som att bleka HELA håret.
Fast bäst än nog att bränna in slingor, den blåa färgen försvinner ju inte ur så, det enda är ju bara att de kan lossna.

Får se hur det blir, ska jag bränna in blåa måste jag göra dem hos frissan och de pengarna har jag inte just nu :S

Kommentarer
Postat av: Jazzy

Härlig header! :)

2010-07-25 @ 13:58:40
URL: http://jazzyjazzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0