Massa massa massa!

Igår blev det inget bloggande för hade rätt mycket att göra.
På morgonen vid 9 låg jag och sov, min lillasyster hade bestämt med Emeline att hon skulle komma vid 9 på morgonen, och där ligger jag och såver fett bra. Gissa vem som väcker mig, haha Emeline kommer och kittlar en så man sätter sig upp med ett skrik typ, HAHA, upp fort kom jag i alla fall.
Det var bara på med kläderna sätta sig på moppen och dra ut till stallet, har lite bilder från det senare^^

Kom hem äter Lunch, sen kommer pappa och undrar om vi tre ska med till farmor och farfar. Vi följde med, vi skulle hjälpa till att köra in hö. I början va det rätt okej, men de 2 sista lassen av de 11 vi körde in igår, de var väldigt jobbiga, då var man rätt trött sen. Vi räknade ut att vi körde in runt 6000kg (6ton) igår med hö. då förstår man typ om man är trött i armarna, för det var inte balat, det va enbart löshö som man får hiva upp med en högaffel:P

Va hemma halv 9 på kvällen, förljde Emeline en bit hem med moppen, sen drog jag hem och satte mig kolla på film innan jag somnade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0