Midnattssolsrally eller stallet

Lite beslutsångest över om jag ska åka med pappa på midnattssolsrallyt på elmia, eller om jag ska förlja med lillsyrran till stallet när hon ska rida lektion och fota henne istället för bilarna!

Var på Midnattssolsrallyt förra året, och jag tyckte att det var lite segt att gå runt där, det va ju ltie kul att se när det körde bilarna sedan, men det hände liksom inget. Jag skulle kunna få samma upplevelse om jag ställer mig längs E4:an.

Vet inte exakt hur jag ska göra, men för tillfället ser det ut som jag ska åka med lillsyrran till stallet i stället.

Jäbis våran katt som sover jämt :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0