Three days gace

Dunkar dem just för tillfället, tycker de är ett rätt gött band.

Ska strax åka till stallet och fotografera lite när min syster rider litegrann.

Ärligt, snart måste jag ta och skaffa ett jobb, så jag tjänar pengar. Det finns så mycket som jag skulle behöva, en dator har jag, men en som orkar med, sen är det så jag vill ha Adobe CS5 och det kostar ju lite grann.
Men fyller ju 18 om lite mer än ett halvår, så måste ut och leta jobb då. är man 18 tar de ju emot på flera ställen^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0