Blä va SEGT!

Sitter vid min helt EGNA laptoo nu när jag lämnat tillbaka skoldatan, och assa den är så SEG, och jag kan inte ens ha msn på det, och det suger fett!
Har inga bilder på den heller, men ska koppla in min stationära sedan, den lever visserligen sitt lilla egna liv, men den är snabbare och fungerar mycket bättre ändå.

Ska nog fixa till båda mina datorer och sedan sälja dem, för jag får MINST 1500st för mina 2 datorer och då har jag 3000kr och då kan jag lägga till lite som jag sparar ihopp, (om jag lyckas spara) och får då en helt okej dator för runt 5000kr.

Eller om jag låter min syster bygga en dator åt mig, det fungerar ju det också, då blir det lite billigare, men jag får se hur det blir.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0