boring day

I dag har det inte hänt så mycket, va i stan en sväng, skulle åkt till stallet nu på kvällen och tränat lite på hennes galopp med galoppfattningarna ska bli rätt och så, men jag är helt jävla slut! Jag har inte en aning om vad det är med mig, men i alla fall. Blir stallet i morgon antingen tidigt på morgonen eller sent på kvällen, det får jag se.
Det är ju ändå midsommarafton i morgon.

Har änterligen köpt padar i dag så jag kan använda mina benlindor <3
bilder kommer nog sedan, har även bakat en prinsesstårta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0