dagens bilder

Tog inte så många bilder i dag, och har haft en fundering på att varje dag ha så kallat "Dagens bilder".
De dagar jag tar bilder då, men det är i regel vart enda dag.
Anledningen till att jag funderat på det, är nog mest för att jag själv vill bli mer nogrann med mina bilder.
Alltså, är jag i stallet och tar på hästarna blir det att man tar en massa bilder, men nu maner jag att jag ska vänta och tänka LITE mer innan jag tar bilden, även om när jag inte tänker så är det bilderna blir lite bättre. Men i alla fall

Här är dagens bilder:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0