Disco bowling

Bowlingen med klassen i dag var väldigt kul, även om jag typ blir sämmre och sämmre på att bowla, men ändå sjukt kul. Vi började spela precis som vanligt, sedan rätt som det var blev det mörk och så startade neonljus och massa musik och allt :D det va väldigt mysigt, haha jag ville bowla mer än en timme, men många klasser som vill va där så en timme blev det bara.
Men jag kommer ju åka dit mer i sommar, sen så kommer det komma lite bilder sedan också^^ efter jag laggat upp bilder från fotbollen igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0