Förlåt!

Förlåt för denna dåliga uppdatering, men min dator jag har nu, den är lite seg och jag får värsta rycken när den danpar och hänger sig, och då finns inte mycket lust att sitta vid datan.

Fan tänkt om jag verkligen kommer in på naturbruksgymnasiet och får gå om 1an då, assa FAN jag kommer sakna klassen Bytingen så sjukt jävla mycket, assa bättre klass än så får man leta länge efter<3
Kan ju hoppas jag träffar lite av dem i sommar och sen får jag pallra mig dit kanske någon gång och säga HEJ!

Skolavslutning i dag föresten, ÄNTERLIGEN SOMMARLOV!<3

Bid från Disco bowlingen med klassen igår<3


Kommentarer
Postat av: Natalie - It's all about attitude

Vilken läcker blogg du har :D

och den var intressant att läsa!



Ta hand om dig :D kram!

2010-06-11 @ 02:25:17
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0