Hö körning

I dag så har jag hjälpt till att köra in massa hö, och då har vi inte ens kört in hälften än. Det är ganska kul om jag ska va helt ärlig.
Dock gör ju detta att jag inte kan uppdatera så mycket, men det är så grymmt fint väder ute, så kan inte med att sitta så mykcet vid datan.

Syrran red Zorro igår, skulle trava men så gnäggade kompisarna i hagen och han satte av i galopp, men han stannade lydigt, och han va inte ens andfådd! och då har han inte vart riden regelbundet på 8 år, men om man säger så, en häst är ju aldrig utan kondition, den har ju alltid lite, även om den inte är så bra efter ett tag. Men Zorro blev helt superpigg efter han tagit sig en galopp.

Bilder från det, syns väldigt dåligt, men han galopperar.

Trava lite :D


OBS, jag är inte lika arg pä ägarna länge som jag va innan. Ägarna till min älsk då. För även om de säger jag inte ska göra så och så, så har jag alltid gjort det ändå, och min älsk har då blivit mycket gladare när jag gjort som jag tyckt än när jag gjort som de tyckt.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Jag är med i en foto-tävling, skulle bli otroligt glad om du ville lägga 1 röst på min bild.



http://www.husmanhagbergtavling.se/index.php?page=gallery&obj=1714



Tack på förhand, säg till när du har gjort det så jag kan tacka dig. :)

2010-06-28 @ 20:58:09
URL: http://denkalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0