Lämna dem eller stanna???

Jag vet inte om jag ska lämna min älsk och låta ägarna ta hand om henne själva, och se hur länge det kommer att fungera för dem.
Det kommer inte fungera länge, MAX 6 månader, sen kommer de inte kunna fånga henne i hagen, det kan jag nästan garrantera!
Jag orkar inte med dem längre, men jag älskar henne för mycket för att lämna henne, jag vet inte hur jag ska göra!?

Jag måste få va i stallet några ggr i veckan i alla fall, och ridskola får jag inte g på, bara för jag har inga pengar att betala det med just nu till nästa termin, och på ridskolor är det alltid folk som ska va bättre än andra där och allt.
Fast jag skulle gilla att gå på ridskola och verkligen få RIDA hästar igen inte bara sitta där och åka med.

Dock känns ett privatstall mer bekvämt för mig om jag ska sköta om en häst. Men vet inget stall i närheten som vill ha hjälp/skötare/medryttare åt sin häst/ar.

Känner mig helt förvirrd hur jag ska göra för att det ska bli rätt. För jag är så SJUKT TRÖTT på ägarna till min älsk just nu, rida ber de oss göra, men vi får inte träna dem -.-


Kommentarer
Postat av: Evelin ~ En sida fylld av glädje

Så himla söt polle altso!!! Vist är den en isis? :)



Svar: Det är jätte mysigt på riktigt också <3 :)

2010-06-27 @ 22:06:06
URL: http://evliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0