Måndag morgon

Ännu en måndag, och jag har ingen skola förän 14.45.
Och då ska vi ändå bara lämna in datan, så i sommar blir det min stationära, men har inget emot den, om man bortser med att den stänger ned internett ibland, och INGEN vet vad det är för fel.
Men har funderingar på att bygga om den sedan när jag har råd och sedan kanske instaleta windows 7 med photoshop CS5 om jag lyckas ha råd att köpa det vill säga.

Vet detta är helt ONINTRESSANT!

Har haft bilder på min kamera som jag inte lagt in i någon dator än, men så fort jag kopplat in min stationära så ska jag lägga in dem, men har bara photoshop 7.0 på den, men det fungerar ju det också^^ bara att det är på svenska och det jag haft hela året på skoldatan är på engelska och är cs3 så jag hittar inte allt i det svenska:P

Gamal bild på Min hund Oboy´s bror Zorro
Som vi inte fick såld för än när han nästan var ett år
men nu har han det väldigt bra<3

söta lilla Zorro<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0