Mycket att göra dag

Har haft rätt fullt upp i dag också, så därför hinner jag ju aldrig blogga. Även om jag vill det!
Syrran va i alla fall coh red Zorro i dag. 10 min från stallet en vända och gå hem igen. när hon kom till baka så red hon ett varv åt vadera håll på en volt, och Zorro är duktig. Fast vad jag vet så ska han va rätt bra skolad, hihi.
Efter vi vart hos Zorro drog vi hem och kl var då halv 4, va bara att ta igen sig lite. Sen ut med hundarna en sväng innan man skulle äta middag halv 5.
Efter maten såg jag klart på en film jag började se vid frukost, kollade 20 min sen drog vi in till grannen, eftersom vi har hand om deras hus just nu, gjorde rent hela hamsterburen,  eller syrran gjorde det, jag hade fullt upp att leka utomhus med hamstern i hamsterbollen, den är så rolig när den springer och man ser hur glad den blir när den slipper buren.
Efter det kollade jag klart på folmen, det va drygt 15 min kvar. Kl 18.30 drog jag till min älsk, red en sväng på henne, jobbade på att enbart styra och stanna med sitsen, gick rätt hyffsat. Men bland gick hon åt ett annat håll och struntade blankt i mig, men när vi rider utan något förutom halsring, så styr vi med att lägga fram spöt lite åt det hållet hon inte ska svänga åt, assa går hon åt höger så visar vi spöt på höger sida så hon svänger vänster och så tvärt om. och då började hon lyssna på skänkel igen ^^

Sen hade de ju slått på åkrarna runt om i går och så balade de och flyttade balarna i dag, så kunde rida upp på gölen, tölta, trava och galopera lite på åkern där, inte bara det jobbade på volt i skritt också, och nu så har syrran kommit till stallet också åch är med på sin Freyja.

Jag red nog en timme på kvällen nu så, och syrran red drygt 30 min.
Kom hem 21.30 drack lite sen sett på film, ska snart sova om jag orkar det.

Dagens bilder:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh kul att du vill vara med och tävla om länken på min blogg ;D Kom ihåg att alla har lika stor chans att vinna vännen!

Hoppas din dag har vart bra? :)

2010-06-24 @ 00:08:35
URL: http://conler.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0