Ny duschad

har just duschat, ska åka till Tenhult sedan, och kolla om det finns några jordgubbar att köpa där. Annars får vi ta och åka in till stan och klpa dem.

Senare i dag så ska jag åka till stallet, lär ju bli i kväll när det är lite svaligare. Tänkte att vi skulle ha galoppträning, eller intervallträning blir det ju, men det blir inte så länge. Min älsk är sådan att hon tröttnar fort på det, så kan ju inte hålla på med det för länge, och jag har fortfarande träningsvärk. Jag kommer ju inte bli av med den nu om jag ska galoppera då och stå i fältsits, i alla fall så gott det går, jag har lite långa stigläder. Men kan fan inte ha kortare då får jag ont i knäna, jo jag kan korta dem ett hål till.

Verkar som det blir en arm dag i dag i alla fall, kl är ju inte mer än halv 11 än.
När jag åker sedan så tänker jag smugla med mig kameran, mamma gillar inte att jag tar med den överallt. Men fota mycket det vill hon att jag ska göra, lite dubbelmoral enligt mig. Men ska smuggla med den, och ska se om jag tar någon bild också.

Måste ju fota någon bild på älsk sen i kväll också, det va längesedan nu käänns det som, känns som om jag inte alls ha många nya bilder på henne.
Okej jag har säker över 5000 bilder på BARA henne. Men jag vill ha så många minnen med henne som det bara går, för tänk den dagen hon inte finns längre, do kommer jag ångra så mycket att jag inte har fotat mer och allt det.
Så det är bäst att jag fotar och filmar henne lite ^^

Kommentarer
Postat av: Evelin ~ En sida fylld av glädje

Svar: Jo Photoshop är värkligen det bästa redigeringsprogrammet :P haha

Hoppas du får en fin dag :) Det ser som sagt ut att bli väldigt varmt :)

2010-06-24 @ 11:09:02
URL: http://evliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0