Sprillans NY

Har Jobbar hela dagen för att bara få fram en simpel bloggdesign, men jag va väldigt sugen på att göra om den.
Har ju gjort om den som ni ser, och ser ni inte så tryck på f5 så uppdaterar det.

Inte super nöjd, ska nog göra en bätre bakgrund sen.

Men Ärligt, vad tycker DU! jag vill ha ärliga svar, inte bara säga att den är fin för det är det ni tror jag vill höra.
Jag vill höra vad ni VERKLIGEN tycker.

Jag har vart för feg för att radera hela min förra design, jag har sparat den i ett dokument, i fall jag vill ha den igen.

Allt är inte perfekt än, några SMÅ saker jag jobbar på<3

Hittar ni något fel tveka INTE att säga det<3

Kommentarer
Postat av: a

den snyggaste designen du har haft Lina! :D

2010-06-06 @ 11:33:16
URL: http://rejectedthoughts.tk
Postat av: Gabbi

Såg den först nu, men jag skyller på att jag inte haft någon dator på ett tag ;P



SJUKT SNYGG DESGIN I ALLA FALL :D:D

2010-06-09 @ 20:17:10
URL: http://gabriellapoopuu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0