Teckna

Ska se om jag inte kan börja teckna lite mer i sommar, då i blyerts, jag är helt förälskad i blyertsmålningar.
Ska börja lite och se om mitt tålamod håller för det, jag har alla pennor jag behöver, tror jag har en stomp att sudda ut linjer med någnstans, sen blir det nog att måla lite med kol också, då jag äcker ett kitt med olika nyanser av kolpennor.
Kanske börjar skissa sedan lite ikväll på vad jag kan måla, har dock inget skissblock, bara ett akvarellblock, och det tänker jag inte använda för att skissa i om man säger så, får ta ett vanligt vitt papper och pröva på. om det blir något så slänger jag kanske upp det här i morgon eller i natt, beroende lite på hur mycket tid jag ska lägga ner.

Kan bara inte komma på vad jag ska måla, men tror kanske jag målar av en bild på min söta hund <3

Kommentarer
Postat av: Evelin ~ En sida fylld av glädje

Svar: Å så tråkigt med regn :( blä...

Men kul att solen kommer snart iallafall =)

Super härligt här när solen steker på :D

2010-06-01 @ 21:30:21
URL: http://evliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0