100303

Men va FAN!!! blir så J***A arg !!! Här har jag suttit och väntat HELA dagen för att få åka till stallet och rida för jag får inte rida ut sj, och så kommer syrran fan aldrig hem och när hon väl kommer hem ja då så ska hon inte rida då gör hon allt för att slippa rida :@ gah!!!!!!!!! jag blev så jävla arg jag orka ine ens åka till stallet, bara för att då går allt åt helvete när jag är arg hon står inte still och så, så det är inte ens någon ide och det vet min syster FAN jävla apröv!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0