100304 Håkan

aw nu blev jag sugen på en frapino *stav* från expresso house på a6 xD och ändå har jag drukigt en och en halv i dag xD
Jag har börjat lyssna på Håkan Hellström, och assa jag älskar musiken mer och mer<3 jag är inte så mkt för svensk musik, om det inte är rap :P Men allvarlig Håkan är sjukt bra, och jag kommer nog inte kunna sluta lyssna på han på ett tag :P det är inte ens min musikstil men jag ÄLSKAR hans sjukt gulliga och allt möjligt låtar :D
Och jag fick ett ryck nyss, har mest häst, hund och kattbilder och lite ego bilder, men jag tog några fler egobilder på 5 min sen ängnade jag inte 5 min ens att fixa en lite, mitt smink är lite smetigt men vad begär man när man gått med det hela dagen ;P
HÅKAN HELLSTRÖM!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0