100306 - stallet

I dag blir det stallet:D kompaktkameran åker tpy med ^^ sol ute, blir en liten långtur, men jag ska ändå jobba lite serpentiner och volter så vi jobbar lite på formen och att bli mjuk :P Hoppas det blir sjukt kul, jag hoppas det :D måste äta lite tidigare i dag så vi hinner åka dit, för det är rätt mkt skare nu så vi kommer ju rida på vägen, och det är is så ska broddas på xD Kommer hoppa av och fika ltie där uppe, och haha jag är ingen höjdare på att komma upp utan pall, även om jag kan xD men jag hoppar nästan alltid upp med pall för att skona hennes rygg från det xD men det blir nog kul i dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0