100306

Red en sjuk lång låntur i dag :D red i ungefär 2 timmar ^^ mest skritt då, försökte jobba henne i form, men hon va envisare än vanligt, men det gick ändå, käns bara som slla glor på mig, och att de tycker jag borde hoppa av hästen för att jag inte kan rida, men saken är att jag föröker och jag bråkade med henne i 2  timmar men allt jag fick var att hon sköt näsan i vädret -.- och jag ville ha motsattsen, jag såg till att jag hade händrna stilla och bara fööljde med lixom i rörelserna så jag inte skulle störa hennes mun, men det hjälpte inte -.- men vi gick i rätt mkt uppförsbackar i dag i alla fall, och när vi kom till stallet, vist hon såg svett ut och hon va det, men hon blir lätt svettig, precis som med människor vi är olika en del svettas lätt andra mindre, och min älsk är en som svettas mer, men hon va väldigt pig när vi kom tillbaka och det är ju ett got tecken på att hon inte är riden för hårt :D och även om vi bråkat under hela ridturen i princip så verkade det som hon bad om ursekt, hon smörade kan man säga xD när vi kom tillbaka till stallet xD och det va inte det där vanliga som är när hon tigger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0