100308

Min dag i dag, den va rätt fail:P
Åkte med mamma in till stan i dag, tog 3an som jag brukar på Måndagar, sen kommer jag till Cigarren och där kommer jag på, hmmm... skulle inte vi vara på Jönköpings posten i dag vid 9? sms:a kompisar och fråga, så jag hoppade av bussen och hade inget att göra i över en timme, så jag åkte massa buss överallt xD och sen när jag sms:at lite mer med kompisarna så visar det sig att vi börja kl 10, assa fan va bra när jag håller koll på allt assa jag kunde sovig längre i dag ju men men, och jag dampa lite när jag fick veta vi började så sent, så tog bussen till Huskvarna för att möta en kompis som inte viste vart JP ligger, men vi kom dit i lagom tid sen ^^ Fungerade jätte bra att åka massa buss xD det är varmare än att stå ute :P sen i skolan så hade vi matte, och jag fattar inte evkationer och skit xD läraren förklarade 3 ggr tror jag och jag är inte smartare för det :P och jag satt tyst typ halva lektionen, sen kunde jag inte va tyst längre, och Gabbi blev nog lite sur på mitt plarrande xD hon försökte jobba xD *Förlåt Gabbi :(* ja och så hände lite mer, haha. Jag hade helt enkelt en FAILAD dag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0