100308

Jag känner mig som en JÄVLA egosentrisk otaksam ungjävel, men jag pallar inte det är bara så, jag vet jag klagar på det HELA tiden, men jag orkar inte längre, allt är SKIT bokstavligt talat. Jag känner bara för att dö!! det lär ju inte hända då jag är alderless för feg, för att göra det, jag vågar försöka, men aldrig slutföra det.
All this shit, it just bring me pain, pain i can't live with.
Det är sjukt att känna sig som en stor lerhög som bara finns där, som aldrig kommer vara något, som bara kommer ligga där helt orörlig, aldrig klara av något.
Jag vill inte leva längre, det är så lätt att göra det. Det är lika lät som att sätta ett blad i armen och se det rinna, allt är borta för stunden, och man känner att man lever, sen är allt där igen, sist hade jag så svårt att sluta göra så, vist det va bara ytliga sår så allt är ju läkt nu och syns i princip inte, men om jag börjar igen, ja då vet jag inte om jag kommer att kunna sluta, och om det kommer vara så ytligt.
Ska jag vara ärlig är det den enda lösningen som jag har jag vet inte vad jag saka göra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0