Är det en vanlig dag?

Moppen startar inte!
Fick rulla igång den, sen bar det av till stallet. Väl där började jag borsta sötisen som stod och åt, sen ut med henne i gången på med sadel och träns och sen bar det iväg :D
Gick inte kanon i dag det har det aldrig gjort men det gick bra ^^ först skritta till gölen och tillbaka ställde henne i alla svängar ^^ *stolt*
Sen va älskling über pigg och gick knappt få stopp på ^^ jo gick ju lätt men ja, hur man nu ska beskriva det hon va piggelin :D töltade henne lite och så efter jag mjukat upp lite, tölten är la inte den bästa längre, men den är ren men lyften har försvunnit, men just nu skiter jag i dem bara det är rent, jag jobbar mest med att få till lite mer ryggmuskler, därav jobbaar jag en helt del på volt, för det är bara då jag kan få henne i form tyvärr :( Men en sak var annorlunda i dag :D när jag tänkte se om det gick att trava på volt i dag, det brukar aldrig gå det blir inte rent, men i dag så var det rent och det gick i form till och med :D men lät henne ta det lugnt för hon har inte vart riden sen i söndags :S sen galoppade vi lite, oj där stack kanonkulan xD det va bara sakta ner ta ny fattning och så fick jag hålla på ett tag xD hon stack fler ggr men bara i början xD sen travade vi lite och red serpentiner sen skrittade vi av :D min älskling är BÄST :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0