bra eller?

Red älskling i dag på förmiddagen för en gångs skull ^^ precis efter att hovslagaren vart där och slagit på nya skog, jag red bara lite på volt i dag, hon lär ju tröttna annars oc hman ska ju variera träningen, så i dag hoppade vi lite, första gången på 2 år som jag sitter på en häst som hoppar xD ockej det var 20cm men de 2 första ggrna så hoppade hon över och det gick la rätt skapligt, jag som e en lite fegis bara som ramade in dåligt :P 3:e gången, ja då blev det tölt över, vi kom i galopp, sen glömde jag driva medans jag försökte andas och då gick hon ner till tölt haha men det gick det också ^^ min älskling e duktig <3 men nu ska jag inte hoppa henne mer på ett tag, jag låter andra hoppa henne som är mindre och lättare än jag, bara för at påfresta benen så lite som möjlig, fast hon har rätt fina ben, men jag gillar inte hoppning så haha inte det jag kan bäst om man säger så xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0