hard day

Tog moppen till praktiken och hem i dag ^^ regnade en del men går ändå :D
men får inte ta den i morgon -.-
På morgonen hände inte mkt jag plockade upp frukt som i går morse, sen hade jag inget att göra fram till 10 över 10 och efter det var det fullt upp, för deras varor kom i dag, och jag bah shena va mkt grejer :O så har bärt massor i dag ^^ tränat armarna xD *eller inte*
Killarna från 8an som är där också tyckte det va tungt, men nej det va inte så tungt, jag bar samma som dem själv och de var 2 xD haha ne nu ska jag vara snäll, de är i alla fall trevliga, pojkar från Rosenlundsskolan brukar inte alltid va så trevliga haha xD och så brukar de va sjukt mkt fjortisar en del, men dessa verkar rätt normala.
Är sjukt trött nu, vill inte åka dit i morgon, vill vara sjuk, för i morgon är en sådan dag då de inte har några upgifter att ge oss i princip, så vi kommer mest bara driva runt i butikenm och en sak, jag har inga bekväma skor har jag kommit på, jag får sjukt ont i fötterna när jag är där xD helt enkelt inga bra skor att ha länge så xD
Våran TV fungerar inte heller :O nu missar jag simpsons...........:@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0