Home swet home

Har vart hemma i dag igen, ringde och sa att jag va sjuk. Hoppas det är sista dagen i morgon så att vi inte behöver vara där på fredag :S
Har suttit vid datan nästan konstant hela dagen, INTE INTE bra, men eftersom jag inte gick till APU:n fick jag inte göra något ute heller, så har kollat film hela dagen, men assa va tvungen att röra på mig lite innan, palla fan inte sitta still längre då, så va ute och lekte med hundarna i trädgården i 30 min ^^ sen tände jag i pannan när jag ändå höll på, och jag HATAR spindlar, vf ska de va i vårt pannrum för, jag slängde massa vedträn på den så den fick dö, tyvärr men jag blev rädd när jag såg den xD
Tagit lite kort på vår katt Engla också i dag, inget super bra men inte det sämsta jag tagit heller ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0