Älskling

Älskar dig från mulen hela vägen till svansens slut
Du är rolig, och gör alltid ditt bästa
Även om det blir mkt fusk när min skänkel glömmer möta upp

Du är genomsnäll, go och rar
Du är helt enkelt helt jävla underbar
Mycket roligt har vi haft
Och mycket roligare ska det bli

Dagar du kommer springande i hagen och gnäggar
Dagar du ställer dig bakom ett träd och Hoppas att jag ska slippa se dig

Du ställer alltid upp
Och glad får man bli nästan varje dag

Dina ögon är som den mörkaste rubin
Din hårrem är baby len
Din man och svans är tjock
Du är min Sockertopp

Toppingen på min dag
Du är bäret på toppen av bakelsen
Du är grädden på moset.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0