dagen

Åkte moppe i dag för första gången på 2 veckor, gissa vart ja åkte.... Stallet, woho änterlige kom jag dit.
Red älskling, men blev bara skritt i dag, då hon inte gått på en vecka, och sen så duggade det, och vi viste inte om det skulle bli ösregn, för man ska ALLTID skritta av dem ju, och det hade ju säkerligen blivit ös regn om jag börjat springa och sllt, haha.
Här är ltie bilder jag tog i dag, prövad mitt 28-90mm objektiv och satte det på lite prov, och älskar hur det tof inne i stallet!
Här är bara några av bilderna från stallet.
Klicka på bilderna så blir de större!



Kommentarer
Postat av: Evelin [Häst&Foto]

Å vad fin blogg du har!

Super fin header :)

2010-05-09 @ 22:26:20
URL: http://evliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Min profilbild

Liiniiz <3 Duluð - Now and 4-ever

Jag är en -93a som brinner för hästar och fotografering, och det är också det som denna bloggen handlar om i stora drag. 2013 så kommer jag att ha gått ur gymnasiet där jag läserinriktning häst, efter det komer jag förhoppningsvis ha ett jobb som kombinerar mina intressen eller i alla fall har ett av dem.
RSS 2.0